neděle 13. července 2008

Výlet

Dnes mě páníčci naložili dopoledne do auta a odvezli mě na návštěvu k paniččině rodince. Celý den jsem si lebedila na zahradě a nechala se rozmazlovat piškotama od babičky a šmakosem od tety. Taky jsem si očuchala westíka Jolina, který si nechtěl hrát (překvapivě), a domácího britského kocoura Robbieho. Tomu jsem i ukázala, jak hezky štěkám, abych ho vyprovokovala ke hře, ale asi si o mě myslel svoje - párkrát si na mě šáhl tlapičkou a pak dělal nevšímáká.
V podvečer začala pěkná bouřka, ale těch se nebojím, takže mi ani cesta autem v dešti nevadila. Ale ten déšť na kožíšku mi vadí - když mě panička vysadila, abych doběhla domů po svých, snažila jsem se nasednout zpátky a musela mě nakonec vzít na ruky. Tak doufám, že přestane brzo pršet, ať se můžu jít vyvenčit.
Jinak už docela hezky zvládám "lehni", dokonce i když to zavelí páníček (trénuju totiž hlavně s paničkou).

Žádné komentáře:

Okomentovat