středa 9. července 2008

Prší, prší, jen se leje

Dneska se mnou panička začala zase důsledně hlídat chození na záchod, protože přes víkend jsme se s páníčkem ulívali a začala jsem chodit moc na plínku a míň ven. A panička už ze mě byla nešťastná, protože v pátek mi to tak hezky šlo. Tak mě teď bere ven zase každé cca 2 hodiny.
Venku jsme dnes vyrazily prozkoumávat travičku na druhou stranu od domu a byla to strašná sranda - teda hlavně panička se bavila...při běhu z kopce se mi totiž převážil zadek a udělala jsem kotrmelec - panička se málem počůrala smíchy. Ale vrátilo se jí to i s úrokama - při další vycházce nás chytla průtrž a než mě panička lapla, zvedla a doběhla se mnou k nejbližšímu balkonu, pod který se dalo schovat, byla mokrá. A já jsem se nakonec ještě vyválela ve vodě před vchodem, abych nešla domů až moc čistá.
Jinak to tady vypadá jak na vesnici, než ve mestě - dnes ráno, když mi panička u vchodu nasazovala obojek, kolem nás prohupkal zajíc (normální polní, ne nějaký mazlíček na útěku).

Žádné komentáře:

Okomentovat