úterý 1. července 2008

Stěhování a první dojmy

V sobotu se můj dosavadní život obrátil naruby. Pěkně jsem si chrněla na oblíbeném místečku a v tom mě Piškoti vzbudili, nakapali mi za krk něco voňavého, aby mě prý nekousaly blechy, zvážili mě (měla jsem 5,7 kg) a strčili mě úplně cizím lidem. Teda oni nebyli až tak úplně cizí, protože se na mě přišli předtím dvakrát podívat, ale mamča a sourozenci to nebyli. Pak jsme jeli dvě hodiny někam pryč, z čehož se mi udělalo špatně...no a protože to nikdo nepochopil, blinkla jsem jim na sedadlo...ale nakonec jsem usnula, tak už to bylo lepší.
Odpoledne jsem skoro celé prospala, akorát mě noví páničci nosili ven vyčurat, když jsem se na chvilku probrala. Papání mi moc nejelo, jenom když mě panička krmila tvarohem z prstu; až večer jsem se nechala přesvědčit a vzala si pár namočených granulek, abych paničce udělala radost. Teď už papám normálně - páníčci totiž speciálně pro mě vaří slepičí vývar. Už mi taky do hillsek namíchali proplanku. Zatím si nestěžuju.
A jinak panička říkala, že jsem moc šikovná holka, protože jsem ani jednu noc nefňukala (panička s pánečkem spali první noc v pracovně, abych tu nebyla sama, ale teď už to zvládám i bez nich).

Docela se bojím psů, a když se bojím, tak mi to strašně rychle běhá - páníček se nestačil divit, kde se to ve mně bere (ale ta yorkšírka prostě vypadala strašně nebezpečně). Ale začínám si pomalilinku zvykat - už jsem se nechala očuchat retrieveří dámou a jednou jack russellicí... (ale panička si mě musela koupit dětskýma piškotama). Prý půjdu do školky, hned jak budu naočkovaná.

Čurám a kakám o sto šest, takže panička je teď víc venku jak doma...a když je doma, tak vytírá (buď čurání, nebo vylitou vodu - to je totiž na kachličkách strašná sranda - byste nevěřili jak bezvadně to jezdí, když se rozběhnu). Říkala, že mi nejspíš koupí dětský bazén na balkón...to budou mít sousedi pod náma radost :-)
Už jsem přišla na to, jak na kost z buvolí kůže a věčně žvýkám. Nejlepší je, když mi to panička drží a já můžu hryzat - třeba ve čtyři ráno - akorát paničku to tak brzo nebaví (nechápu proč).

Váha: 6,2 kg

Žádné komentáře:

Okomentovat