neděle 6. července 2008

Už štěkám

Včera jsem se konečně rozštěkala - a strašně se mi to teď líbí. Zjistila jsem, jak na to, protože panička byla moc pomalá s přípravou mojí snídaně a potřebovala jsem ji popohnat :-) Pak se mi nelíbilo, že je schovaná ve vaně, tak jsem jí taky hned vynadala, a venku jsem hafala na starou známou yorkšírku, protože si nechtěla hrát... Je ze mě pěkné číslo.
Teď tu má panička nějaké kamarády z moc daleka, tak jsem hlavně s páníčkem - a dělám si z něho srandu - třeba včera mě vzal na procházku asi na hodinu a půl a já se skoro nevyčurala...nechala jsem si to na doma :-)

Váha: 6,7 kg (přibrala jsem přesně kilo za týden)

1 komentář:

  1. Posíláme pozdrav od Alfika z Piškotové chaloupky. Máte krásné stránky a navíc je bezva, že můžem srovnávat jak nám ta naše štěňata rostou. Za týden jsme stejně jako vy přibrali kilo.
    Alf byl dnes na dlouhé procházce a také si nechal čůrání na doma, moc rád štěká a aby upoutal pozornost krásně kňuká:-) budete-li zvědaví, koukněte na něj: www.alfik.estranky.cz

    OdpovědětVymazat