středa 2. července 2008

Jsem prohnanost sama :-b

Dneska se mnou normálně zase nechtěl nikdo vstávat...a to jsem začala dělat binec až v šest ráno! A ani mě nechtěli nechat ohryzávat dráty a adaptéry pod nočním stolkem :-( Tak jsem paničce aspoň vytáhla a rozhryzala záložku do knížky... A do postele taky nesmím. Ale já už tam stejně za chvilku vyskočím i sama. Rostu totiž jako z vody a skáču čím dál výš.
Panička se mě ted snaží naučit čurat a kakat na trávníku pomocí úplatků... vždycky, když se mi to podaří, dá mi kousek piškotu za odměnu. Ale já jsem to prohlídla, tak teď čurám dvakrát tak často :-) A kakání si taky šetřím na víckrát. Taky tu na mě měli nachystané plínky na čurání, kterým jsem se 3 dny úspěšně vyhýbala. Až dneska jsem se trefila na tu, co nechali na chodbě - dostala jsem piškotek a strašně mě chválili... Moc by páníčky zajímalo, jestli to byla jenom náhoda, nebo jsem to pochopila - ale já jim to neřeknu (musím si nechat nějaké esa v kožíšku).
A nevíte někdo, co zabírá na psí škytavku? Zadržet dech neumím a lekat mě nechcou...

Žádné komentáře:

Okomentovat