sobota 12. července 2008

Klíšťata a školka

Včera mi panička našla dvě klíšťata - ale stihla je chytit ještě než se zakously, takže všecko OK.
Update: sobota večer - klíště zakouslé pod uchem - domácí operace nutná (trvání cca 1 hod). Klíště při pokusech romáčknuto, ale nakonec se podařilo odstranit celé. Tak mě teď páníčci pozorují, jestli mi není špatně atd.

Odpoledne jsme konečně vyrazily do školky. Panička myslela, že budu po všech skákat a se všema běhat, jako u nás na sídlišti, ale bylo moc horko a ta cesta městskou mě nějak unavila. Tak jsem se jenom trochu očuchala s ostatníma a pozorovala, co se děje. Musela jsem být spoustu času na vodítku a trénovali jsme "k noze", "sedni", "lehni" a "ke mně". "Sedni" a "ke mně" už jsem uměla trošku z domu, ale paničce se podařilo mě poprvé pořádně položit, tak z toho měla strašnou radost. Pak mě nutili proběnout tunelem a přelézt po kladině - nebylo to nic moc, ale tunelem jsem na potřetí proběhla už jakžtakž sama. Přijel za náma i páníček, ale skončili jsme dřív, tak nic neviděl.
Za čtrnáct dnů jdeme znovu.

Váha: 7,9 kg

Žádné komentáře:

Okomentovat