čtvrtek 17. července 2008

Prší, prší, jen se leje...

Chjo, dneska další klíště - tentokrát na zádech (aspoň že ne v uchu, jako ty první dvě). Panička mi ho nahmatala, když jsem se zrovna probouzela a měla jsem mazlivou náladu, tak se jí podařilo mi ho vytáhnout bez asistence páníčka - měla z toho strašnou radost. Akorát nemá radost z těch přípravků, protože moc nefungujou.

Jinak nám tu teď pořád prší, takže procházky nic moc. Ale dnes jsem potkala venku osmiměsíční Lízu, a protože už jsem stejně velká jako ona a konečně se jí nebojím, běhaly jsme kolem houpaček, co to šlo - pěkně jsem se rozdivočila a panička mě musela dát na vodítko, aby mě vůbec dostala domů. Spala jsem pak jak mimino.
Taky už docela poslouchám. Sedni a lehni už umím, jak když bičem mrská (pokud mě zrovna nerozptylují jiní psí kamarádi), a po vycházce si většinou nechám i opucovat tlapky (bez kousání).
O víkendu pojedeme zase za kocourkem na zahrádku, tak doufám, že bude hezky, abych se mohla zase čvachtat (doma v kuchyni mi to panička zakázala).

Žádné komentáře:

Okomentovat