pondělí 7. července 2008

Kvítko z čertovy zahrádky

Divočím a divočím...a panička nemá slov. A školkou a vodítkem mi vyhrožuje čím dál častěj. Už mě dokonce musela výkrákat za kůži na krku a převalit na záda, abych se vzpamatovala...tak jsem si šla lehnout a hrát andílka.
Dnes večer mě prý vezme na výlet do města - pojedeme trolejbusem...doufám, že mi nebude špatně. Když ne, tak se zítra ráno možná pojedeme rozloučit s jejíma kamarádama až do Otrokovic na nádraží. Bude ze mě úplná cestovatelka. No musím si zvykat, chce mě totiž o víkendech brát na baráček se zahrádkou, a tam musíme autem.
Jinak se nic moc nového neděje. Strašně mě baví hryzat všechny do prstů na nohách a nebo do vlasů, když se dostanu dost blízko - nejvíc mi chutná paniččina ségra - má takové správně zacuchané copánky a do nich se kouše mnohem líp. Navíc je má dost dlouhé, tak na ně dosáhnu, i když si ke mně jen dřepne :-b

Tady máte jednu fotku okolí našeho bytečku - sem se chodíme venčit nejvíc, protože je tam spousta místa a je to daleko od cesty, takže můžu běhat, jak se mi zachce. V té obrovské boudě vzadu mezi stromama bydlíme.

Napsaly mi paničky od bráchy Alfa - taky dostal webové stránky. Tak jsem si je hned přidala do odkazů, abyste mohli porovnávat, kdo z nás rychlej roste. Prý taky funguje hlavně na piškoty - to bude asi tím, že jsme od Piškotů...

Žádné komentáře:

Okomentovat