sobota 19. července 2008

Výlet do downtownu


Dnes jsem se exrémně unavila. Dopoledne jsme na procházce potkali zase Lízu, jak už bývá pravidlem, a protože páníček měl foťák a chtěl ulovit nějaké pěkné kousky, nechali mě lítat dokud se mi úplně nepletly nožičky. Po návratu jsem padla a spala až do oběda...a po něm taky :-)

Odpoledne páníčci dostali chuť na zmrzlinu, tak mě naložili do auta a jeli jsme do centra. Páníčci si koupili McFlurryho, mně strčili buvolí tyčinku a všichni jsme se svorně cpali ve stínu u fontánky. Akorát zpátky k autu mě musel páníček nést, protože jsem pořád kňourala a každé dva metry si sedala na zadek - přece v takovém vedru nebudu ťapkat po svých.

Páníček mi dělá novou - pořádnou - fotogalerii, tak doufám, že pořádně zabere, a budu se moct brzo pochlubit.

Váha: 8,9 kg

Žádné komentáře:

Okomentovat