pátek 10. dubna 2009

Svod mladých Štěpánov 2009

Tak vám jdu s týdenním zpožděním poreferovat, jak bylo v sobotu na svodu.

Páníčci vstali podezřele brzo - venku bylo ještě šero - a po několika minutách ranní hygieny chňapli věci a mě a hrr do auta... Byla jsem tak rozespalá, že jsem se žačala divit, proč jedeme do Tlumačova tak dlouho, až v Přerově. Páníci ale měli na práci důležitější věci, než mi něco vysvětlovat - kombinace páníček za volantem a panička v roli navigace není zrovna ideální. Ale podařilo se - Olomouc jsme projeli bez bloudění a malé zaváhání navigátora nás akorát do Štěpánova dovedlo z druhé strany.

Hřiště už jsme našli jednoduše - stačilo se dívat po větší hustotě hovíků. Tak jsme se nahlásili, dostali číslo a reklamní balíček a čekali, až dorazí zbytek nahlášených Piškotů. Byla jsem z toho ze začátku dost na větvi - tolik pejsků na hraní a všichni na vodítku! Ale aspoň se ségrou Agnes jsme se trošku pokočkovaly, když dorazila. S Bertíkem jsem si už moc nepohrála - byl o dost větší a celou dobu myslel jen na jedno, tak nás nakonec paničky musely držet odděleně :-)

Na posouzení jsme šli skoro poslední (šlo se podle chovatelských stanic - podle abecedy), tak jsem se stihla do těch cca 11:30 unavit a uklidnit. V kruhu mě nějaké dvě paní celou osahaly a prohmataly, okoukly zuby, změřily si mě a nechaly mě s paničkou běhat chvilku dokola (pochválily nás, že jsme si to hezky natrénovaly - takže jsem paničce ostudu nakonec neudělala). Pořád si něco psaly, ale panička říkala, že to dopadlo dobře. Jen prej mám nestandardně nesené uši, ale to má kdekdo, a já se tak páníčkům líbím :-)

Shrnutí: 

  • výška: 61 cm
  • celkový vzhled: odpovídající
  • barva: plavá tmavá, bílé znaky v toleranci
  • skus: nůžkový
  • oko: tmavé
  • ucho: nestandardně nesené (L, P)
  • ocas: háčkující, delší

Žádné komentáře:

Okomentovat