středa 29. dubna 2009

Cesta tam a zase zpátky

Páníček tu měl o víkendu jednoho kamaráda, se kterým se v pátek odpoledne vypařili na nějakou noční hru a nás holky nechali doma. Přišli až o půl šesté ráno. Samozřejmě, že mě to vzbudilo, a protože už jsem byla vyspaná, pořád jsem pak pochodovala kolem (a na laminátové podlaze je to DOST slyšet). V osm ráno už to panička psychicky nevydržela a vstala, pobrala věci, klíče od auta a mě a vyrazily jsme směr Tlumačov.
Cestou jsme se ještě stavily za tetou v obchodě pro krmení, kde jsem si stihla pohrát s Dagem (který náhodou taky přišel omrknout, jak tetě to prodávání jde) a jeho mini kamarádem Maxem (odvážný bišonek), vybrat hračku a sežrat spoustu pamlsků (mám se tam jako v ráji). Panička mi ještě domů vzala celou krabici žvýkacích tyčinek na čištění zubů a po hodině jsme byly připravené pokračovat v cestě.
V Tlumačově na mě čekala Ilčina (to je nejmladší panička) čerstvě zasazená zahrádka, tak jsem se rozhodla, že jí taky pomůžu. Přeryla jsem jí kus hrachu a trochu pokypřila salát a kedlubny, ale prej se jí to moc nelíbilo (psala pak výhružné SMS). Chtěla jsem jí to i zalít, ale nepodařilo se mi dotáhnout hadici až dozadu - stejně nedosáhnu na kohoutek.
Protože bylo moc fajn počasí a spousta času, vyzvedly jsme po obědě Ronu a šly do lomu. Tentokrát jsme došly až k němu, ale ani jedna z nás tam nevlezla - u paniček se není co divit, ty jsou zmrzlé i v červenci - ale od nás se asi nějaký plavecký výkon čekal. Ale ve výsledku jsme stejně morké byly - jak jsme se s Ronou procházely okolo a na kraji jedné maxikaluže/minirybníčka (hloubka tak 0,5 m), ujely mi nohy a žuchla jsem tam až po krk. A ta potvora Rona mě pak nechtěla nechat vylézt. Byl to moc fajn výlet.

V neděli jsem ještě s páníkama a tím kamarádem šla na procházku k fryštácké přehradě, ale to už tak zábavné nebylo - pořád jenom strom, strom, strom, pak špinavá voda s dvouma kačenama, co nechtěly připlavat ani pro piškotek, a zase strom, strom, strom. Moji hladoví dvounožci si ještě na Kocandě dali pozdní oběd (já jsem dostala jen vodu a pár piškotů) a bylo po víkendu.
Jsem zvědavá, co se bude dít tentokrát.

1 komentář:

  1. Ahoj Angie, přeju ti všechno nejlepší. Moje paničky tomu taky vůbec nechtěly věřit, když mi přišly třást tlapkou. Vždyť se pořád chovám jako malej :-) Tak vzhůru do dalšího roku, měj se fajn, pac a pusu, brácha Alf

    OdpovědětVymazat