úterý 21. dubna 2009

Angie vrací úder

Tak jsem to těm černým krvežíznivým parchantíkům vrátila i s úrokama - mám za krkem nakapaný Frontline a černí pasažéři vystupují dobrovolně. No fakt - páníčci byli v sobotu omrknout ke kamarádům jejich nové škvrně a aby si ho (teda vlastně ji) mohli pořádně prohlídnout, musela jsem čekat na zahradě, která je mimochodem úplně zamořená, protože je hned u lesa... V jednu chvíli po mě lezlo najednou pět nebo šest klíšťat. Panička mě nejdřív zkoušela obírat, ale pak řekla, že na to nemá nervy a musím počkat domů. Pak jsme šli ještě na fotbal a po fotbale pěšky podél vody domů. No a než jsme přišli, žádné klíšťata jsem na sobě neměla.

Páníček už je od včerejška zase v práci, tak můžu odpočívat. Panička navíc za chvilku jede do školy, tak si tady lehnu a ani se nehnu - už to fakt potřebuju. Včera jsme málem jeli znovu za Sendym, ale panička říkala, že se musí něco učit, když se tak dlouho flákala, a výlet odložila.

Žádné komentáře:

Okomentovat