čtvrtek 16. dubna 2009

Pomoc

Páníčci se rozhodli mě zničit! Páníček má celý týden volno, aby si odpočinul, a já jsem z toho celá zničená. No uznejte sami: v sobotu výšlap do města a zpátky, v neděli Tlumačov, v pondělí mrskačka, ve středu výlet na Lukov a po lese a dnes mě panička vzala za Sendym... A to jsme ještě měli jet do Luhačovic nebo kam... Už aby šel páníček zas do práce :-) Ale ty výlety jsou jinak strašně fajn - jen kdyby ze mě furt nemuseli obírat ty klíšťata.

Dnes jsem se se Sendym pořádně zřídila - nechala jsem se přemluvit a vlezla do potůčku, což by samo o sobě nebylo nic hrozného, kdyby zbytek cesty nevedl po prašné škváře. 
Za chvilku ze mě byl znakatý hovík - akorát, že jsem měla opačně barvy :-) Před koncem procházky nás paničky znovu nahnaly do potoka, abysme smyli tu největší špínu, a pak jsme museli schnout na sluníčku u pískoviště, aby mě vůbec pustili do trolejbusu. Doma jsem pak málem ucpala vanu :-)

P.S. Ty fotky jsou z úseku PŘED škvárou :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat