pátek 3. října 2008

Nuda

Začíná to být fakt nuda - počasí nic moc a kamarádi taky skoro žádní. Všichni si je začali uvazovat, tak mě k nim panička nemůže pouštět, protože se prý jejich páníčci pak nějak divně tváří, nebo co... Moje panička říkala, že neví, jestli se všichni bojí, že dostanou pokutu, když nebudou mít pesany na vodítku, nebo jestli se prostě rozhodli, že už nejsem malé milé štěňátko a už se se mnou nechcou kamarádit, protože jsem moc vyrostla. Tak i tak, výsledek je stejný - hrát si můžu akorát s Lízou, a tu to za chvilku vždycky přestane bavit, protože je poloviční...
Ale panička mě chce s páníkem nahnat na cvičák na obrany - jejich figurant říkal, že můžu přijít, až budu mít vyměněné zuby... a to už mám - všechny mi vypadaly, teď už mi jen musí ty nové dospělácké dorůst. A taky říkala, že jak skončí semestr a začne zkouškové, začne se mnou chodit na začátečnickou poslušnost nebo na agility, abych měla dost pohybu.

Páníci jsou teď oba nějací nachlazení, tak se se mnou venku málo honí a včera už to na mě bylo vidět - byla jsem tak nevybouřená, že jsem si z páníčka při venčení dělala srandu a tvářila se, že žádné povely neslyším... a když jsem mu utekla a on mě chytil za kůži na krku, snažila jsem se ho kousnout... teda ne úplně doopravdy, ale aby věděl, že si od něho všechno líbit nenechám. Ale asi se to páníkům nelíbilo - prý jestli se dnes páníčkovi podaří přijít dřív z práce, půjde se mnou do školky cvičit on... no to jsem zvědavá... panička se mnou totiž jinak asi nepůjde, protože říkala, že na to, aby držela v jedné ruce vodítko, v druhé pamlsek, u toho mě opravovala a ještě si každou chvíli utírala nos, nemá dost končetin...

Žádné komentáře:

Okomentovat