středa 29. října 2008

Hlášení

Ta panička je hrozná, pořád jen sedí u počítače nebo spí a já vůbec nemůžu informovat své okolí o tom, co dělám. Tak si zkusím povzpomínat... bude to náročné...
Tento víkend mě páníčci nechali v Tlumačově samotnou - jeli do Brna nakupovat nějaké věci do té naší velké společné boudy, tak jsem byla na hlídání. Se skoro paničkama jsem se šla zase projít k lomu. Tentokrát jsem se v lomu nekoupala, ale cestou tam jsem žuchla z mostu do potoku... takže jsem byla mokrá skoro stejně :-) A vůbec jsem byla nějaká rozjívená - doma jsem se pořád snažila ulovit kocourka a stahovala jsem ho za ocásek z kuchyňské linky (nemá tam tak provokativně sedět :-b).
Doma se nic nového neděje, akorát mám zakázaný vstup na sedačku - oni si totiž páníčci konečně dovezli nábytek na dovybavení pracovny a panička si tam udělala čtecí koutek... a dvě se tam prý nevejdem. Ale mám prý objednaný ještě jeden pelíšek, abych nemusela být jen pod stolem nebo na tvrdé zemi - no jsem zvědavá, jestli bude tak pohodlný, jak ta sedačka, o kterou mě připravili...
Zítra jdeme na návštěvu za Sendym. Snad se ještě vejdu do náhubku - už by mi panička fakt měla koupit větší. A taky by si měla nabít baterky do foťáku, ať nedopadnem jak minule...
Podám hlášení...

Žádné komentáře:

Okomentovat