neděle 28. září 2008

Nové granulky a nová kamarádka

Páníčci mi včera otevřeli ty nové granulky Orijen a je to fakt mňamka - i páníček je chutnal a říkal, že jsou dobré :-) Tak mu panička hned zakázala mi na ně chodit :-b (mají totiž strašně moc masa, tzn. proteinů). Taky jsem dostala blikací obojek, abych byla večer vidět.

Dnes jsme vyrazili všichni tři na výlet na Hvozdnou (to je od nás kousek), tam totiž bydlí jedna velká hovawartka Bella s paničkou - paničky se našly přes portál hafíci, tak jsem se šla seznámit a pánící omrknout, jak vypadá velký hovík (a porovnat tak, jak rostu) :-)
Bellča na mě nejdřív trošku brčela, ale pak už jsme byly kámošky... přestala jsem ji totiž otravovat, protože se za ní vlnila taková správně dlouhá šňůra, co mi pořád utíkala.

No a páníčci jsou teď strašně překvapení, jak najednou poslouchám - i na přivolání a dokonce už i když jsou tam jiní pejsci. Jen aby na mě teď nepřišla brzo puberta...

Váha: 21,6 (sobota dopoledne)

Žádné komentáře:

Okomentovat