neděle 19. října 2008

Podzimní koupání

V sobotu jsme jako obvykle jeli na výlet za koucourkem a ostatníma. Protože bylo zase jednou hezky slunečno, vyrazili jsme do do lomu - všechny tři paničky, páníček, já a Rona. Roně už dokonce sundali náhubek, abysme se mohly honit s klackama... přece jen už mě zná dost dlouho, tak se páníci rozhodli otestovat, jestli mě nesežere :-)

Procházka se mi moc líbila. Do lomu jsem doběhla s Ronou jako první a jak jsem byla rozdováděná, hupsla jsem do vody... jen mě poněkud překvapilo, že jsem tam zahučela až po krk - jsem myslela, že to je jen velká kaluž a ono né... musela jsem plavat!!! Ale jsem šikula, instinkty nezklamaly a já se zdárně vyškrábala ven - ale byla jsem z toho pěkně paf - nejdřív jsem ani piškot za odměnu nechtěla... Ale bylo hezky teplo, tak jsem rychle oschla.

Cestou zpátky si nejmladší panička šla natrhat pár kukuřic pro hlodavce a chtěla, aby ostatní taky něco vzali... no mojí paničce se samozřejmě nic nést nechtělo, tak mi strčila jednu kukuřici do tlamičky - normálně ze mě udělali šerpu... no vydržela jsem to asi 5 minut (Rona taky chvilku jednu nesla), pak jsme ale našly klacky a to byla větší sranda... Rona si dokonce našla takovou velikou větev, co byla široká jako celá cesta a kosila s ní páníčky - vždycky počkala, až ji všichni předejdou, pak chňapla větev a rozběhla se před ně... Ale na to jsem já ještě moc slabá.

Žádné komentáře:

Okomentovat