pátek 17. října 2008

Nový kamarád

Tak už jsem asi v pohodě - už dva dny krásně papám a panička už si zase může užívat sbírání hovínek do sáčku.

Včera jsme byli na návštěvu za novým kamáradem zlaťákem Sendym a jeho paničkou. Akorát nám trošku nevyšlo počasí - jenom jsme s paničkou nasedly do trolejbusu, začalo pršet... Ale nám to ani moc nevadilo, když jsme se se Sendym uviděli, začali jsme se hned zdravit, skákali jsme a kousali se - no přejít s náma dvěma po přechodu byl docela adrenalin. Pak nas paničky nechaly běhat na psí louce a nakonec nás vzaly na procházku mezi pole. Byli jsme všichni čtyři mokří až za ušima. Tak jsme na chvilku zaskočili ještě k Sendymu domů, potahali se o uzel, pováleli se spolu v pelíšku a šla jsem s paničkou zase na trolejbus.
Byla jsem tak unavená, že jsem v trolejbuse cestou usnula a po příchodu domů mi bylo úplně fuk, že jdou páníčci někam pryč - přišli až skoro o půlnoci, ale já jsem se aspoň pořádně a nerušeně vyspala.

1 komentář:

  1. Zdravíme Vás!!!
    Máte moc pěkné stránky =o)
    J + B
    (http://www.bona-dea.webnode.cz)

    OdpovědětVymazat