pátek 12. září 2008

Panička se mnou nemluví...

...od včerejška jí totiž pěkně trénuju nervy.
Nejdřív jsem se dopoledne počurala na chodbě, i když už si normálně docela dlouho říkám o venčení tak, že začnu chodit po chodbě ke dveřím a drabat na ně. Tak mi vynadala, vytřela všechno savem, abych neměla pocit, že to někde voní po záchodu, a dala tam koberečky, co se už skoro týden větraly na balkóně. No a mě nenapadlo nic lepšího, než se na jeden po druhé večeři znovu vyčurat. Tak vytočenou paničku jsem ještě neviděla. Vytřela to, vzala mě ven (jsem zapomněla říct, že tahle "nehoda" se mi stala asi minutu před tím, než panička vyšla z ložnice s tím, že jdeme na vycházku, když už jsem dojedla). A dostala jsem zákaz vstupu do ložnice, prý si nezasloužím... Po půlnoci ale vyměkla a otevřela mi. Akorát do postele jsem nesměla. Tak jsem se šla nudit do kuchyně...podala jsem si mimo jiné misku se zbytkem granulí a dvě buvolí kostičky. Ale dělala jsem u toho moc velký kravál a panička se vzbudila a přišla mi to sebrat. Tak jsem jí hned počurala druhý kobereček...

A ona se mnou teď vůbec nemluví a na procházce mě nepustila z vodítka. Netušíte někdo proč?

Žádné komentáře:

Okomentovat