úterý 16. září 2008

Sám doma

Tak dnes jsem byla sama doma... teda skoro. Panička musela jet vyřizovat nějaké věci do Brna, a tak vstala už za tmy a za čtvrt hodiny po ní nebylo ani vidu ani slechu... tak jsem ještě s páníčkem chvilku pochrupovala v posteli, pak jsme se šli vyvenčit, nasnídat... a pak zmizel i páníček! Byla jsem tu víc jak tři hodiny úplně sama! Však jsem ho pak taky pěkně vítala, když přišel na oběd a vyvenčit mě. Panička se vrátila až o půl čtvrté, ale to už jsem tu samotu brala v klidu - aspoň jsem měla čas si schrupnout a nikdo mě neotravoval...
Příští týden to prý ale bude ještě na dýl nebo co - paničce začíná škola a nejen, že bude odjíždět za tmy, ale dokonce se bude za tmy i vracet...

Jo a páníci už přišli na to, proč mi teď tak divně táhne z tlamičky... padají mi zuby (stoličky - přední už mám dávno), a tak je mi papula cítit po krvi z dásní... Ale že mám teda už kusadla - ty stoličky stojí fakt za to.

Váha: 19,5 kg

Žádné komentáře:

Okomentovat