neděle 7. června 2009

Vytrvalostní trénink

Páníci mi asi chtějí zlepšit fyzičku, jinak si nedokážu vysvětlit ty pravidelné výlety za Sendym. V týdnu mě panička vzala dvakrát za ním do Malenovic, kde jsme absolvovali oblíbenou procházku na Svatou vodu, a v sobotu - to jsem fakt nechápala - jsme se potkali v Tlumačově. Sel s náma ještě jeden jorkšír a nějací další dvounožci, ale ti mě nezajímali. My jsme si vystačili se Sendym sami. Honili jsme se celou cestu do lomu (i zpátky), Sendy pak plaval a já jsem lovila klacíky z kraje (zatím se odmítám pustit tlapkama dna a plavat). Zjistila jsem, že ta voda není až tak strašná, tak možná se příště odvážím i dál.
Dnes měl Sendy přijet za mnou, ale jeho paničce nebylo nějak dobře, tak to padlo... ale nevím, jestli by to nebylo už moc i na mě - páníček se se mnou byl ráno proběhnout, tak si říkám, že pohybu už mám tento týden až až.

Žádné komentáře:

Okomentovat