čtvrtek 4. června 2009

Nestíhám, nestačím

Od narozenin nemám vůbec čas psát si deníček. Taky za to může trochu panička, která si nejdřív měnila počítač a pak se u něj pořád učila a ne a ne mě k němu pustit.
Shrnu, na co si vzpomenu...
Pokousal mě pes!... Na krku. Asi by to bylo i na jeden steh, ale já jsem to paničce neřekla (stalo se mi to večer, když jem utekla páníčkovi) a ona na to přišla náhodou až druhý den, tak mi to jen očistila a ostříhala chlupy kolem, aby se mi tam mohl udělat strup a jedeme dál. Pořád mě pak pozorovala, jestli mi to nezačne hnisat, ale je to ok.
Taky jsme konečně objevili účinný prostředek proti klíšťatům, akorát panička pořád zapomíná ten název... Já ale myslím, že to bylo něco jako Exspot... 3 týdny úplně bez klíšťat, první jsme našli po úterní procházce se Sendym po lese - a to bylo sice zakouslé, ale otrávené.
Včera jsem dostala injekci proti hárání, tak se minimálně do podzimu můžu pravidelně a bez obav vídat s Dagem i Sendym - a to za ten stres u veterináře stálo :-)
No a největší novinka je, že budu mít v Tlumačově od konce června novou kamarádku - borderku Adélku (ona se teda původně jmenuje taky Angie, ale bude při příchodu do nového bydliště přejmenována, abysme se paničkám nepletly). Jsem moc zvědavá, doufám, že si budeme rozumět.
Tak zatím pac a já letím - za chvilku mám rande se Senďákem ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat