sobota 27. června 2009

Benjamínek


Tak jsem přišla o výsadu nejmladší psovité šelmy v rodině. V Tlumačově se po zahradě promenáduje nové švkrně... Jmenuje se Adélka, je to border kolie a jejím poznávacím znamením je jedno modré a jedno černé oko. Ani nemám sílu moc psát, protože mě to seznamování úplně vyčerpalo. Panička měla v pátek neplánovaně volno, tak mě sbalila a vyrazily jsme na dvoreček za prckem. Původně jsme měly jet vlakem, ale páníček to psychicky nevydržel (chtěl Áďu vidět co nejdřív) a místo přestávky na oběd nám dělal taxikáře :-) On se pak vrátil do práce a já s paničkou jsme zůstaly až do večera. Domů jsem se dostala až v osm hodin večer a na pokraji vyčerpání. To škvrně je totiž strašně živé (a drzé - normálně na mě štěkala a hrála si s mojema hračkama) a já jsem si navíc byla zaběhat i s Ronou, aby jí to nebylo líto.
No a dnes mě páníci zase naložili do auta a frčeli jsme pokračovat v seznamování. Když jsme přijeli, byla Áďa zrovna v obchodě vybrat si svůj první obojek, vodítko a hračky, tak jsme šli aspoň za Ronou. Odpoledne, když už jsme se chystali k odjezdu, se ještě objevila teta s Dagem, takže se odjezd odložil - měla jsem takovou radost, že můžu konečně někoho beztrestně a bez omezení hryzat a žužlat, že by se páníčkům stejně nepodařilo mě odchytit :-)
Další návštěva prý bude ve čtvrtek - budeme Áďu muset hlídat, protože její panička jede brzo ráno do Prahy a nikdo jiný teď hlídat nemůže.

Žádné komentáře:

Okomentovat