neděle 22. března 2009

Náročný víkend

Tento víkend to bylo náročné. V pátek nám doma nějací cizí páni vrtali do kuchyně (byl tam strašný nepořádek a rambajs), ale panička to asi věděla s předstihem, protože se Sendyho paničkou domluvila vycházku, tak jsme se zdejchly. Bylo to žůžo, jen kdyby bylo trochu teplej, aby paničky tak rychle nezmrzly a nechaly nás dýl blbnout. Ale vyběhali jsme se i tak dost, tak jsem v trolejbuse byla určitě ten nejhodnější pes, jakého kdy zlínská MHD viděla :-)
V sobotu přišel do toho kuchyňského bince ještě jeden pán, ale naštěstí mu to netrvalo dlouho a před obědem jsme mohli vyrazit po 14 dnech do Tlumačova. Počasí se trošku umoudřilo, tak jsme s Ronou vytáhly paničky i s páníčkem ven. Došli jsme skoro až do lomu, ale kromě mojí paničky už se všichni chtěli vrátit, tak se nedalo nic dělat - přehlasovali nás. Večer jsme ještě cestou domů stihli návštěvu kamaráda (lidského) v Otrokovicích (zas si hráli z nějakýma kartičkama a domečkama - blázni), tak jsem sebou plácla nejdřív pod stůl a pak ke dveřím na dvorek a čekala, až je to přestane bavit. Ale bylo to fajn - podařilo se mi občas vyloudit i něco na zub, chichi...
Dnes panička ještě likviduje zbytek páteční spoušťě, tak si užívám venčení s páníčkem a sleduju, co se to tu děje.

Teď jsem se dozvěděla, že mě panička přihlásila za 14 dní na svod mladých. Prý jde i ségra s bráchou. Doufám, že mi tam nebude nikdo ubližovat! Pak vám začerstva pohafám...

Žádné komentáře:

Okomentovat