pátek 30. ledna 2009

Volná jako pták

Hurá! Panička mě zase začala odepínat z vodítka. Ještě mě pro jistotu nepouští moc ke psům (už se nemůžu dočkat, až zase vyrazím za Sendym), ale aspoň můžu běhat pro klacky a šišky a honit paničku, když se mi schovává... Taky se snažím poslouchat a chodit na zavolání i na volno u nohy (co kdyby mě chtěla zase přivázat) - prostě jsem úplně vzorný pes :-)

Konečně už jsem začala pořádně reagovat na povel přines, tak skoro na každé procházce aspoň chvilku aportujem - ale jen s klackama, co si sama najdu. Když vezme panička tenisák, tak ho za chvilku někde nechám. Jinak co se povelů týká, tak se teď žádné extra rozšiřování repertoáru nekonalo - umím prostě takovou tu klasiku: sedni, lehni, dej pac, zůstaň, štěkej, když se podaří tak ke mně a k noze. K tomu ještě umím dělat mrtvou, a když mi řeknou "chyť" umím chytit letící pamlsek (pokud mi to páníci správně hodí nad čumáček). 
A taky máme novou hru - panička nacpe pamlsky do ponožky, celé mi to někam schová a pak řekne "hledej" - a to se vyplatí (většinou to schovává pořád na stejná místa, protože máme malý byt).

Žádné komentáře:

Okomentovat