pátek 23. ledna 2009

Konečně zimní fotky

O víkendu jsme v Tlumačově konečně udělali pořádné zimní fotky s tématem "Já". Páníci se mě teda na sněhu snažili fotit už i dřív, ale nějak to nebylo ono - když zrovna nesněžilo nebo nebyla tma, paničce se buď vybil foťák, nebo jsem byla rozmazaná, nebo se páníčkovi nelíbilo, že tam je vidět moje šňůra... Naštěstí s sebou teď vzali do Tlumačova pořádný foťák a napadlo je pokusit se o dokumentaci na zahradě (tam šňůru mít nemusím, když je tam plot, že...). Fotky jsou moc pěkné, jen páníček je moc pomalý a ještě mi je nenachystal - ale brzo budou.
Taky jsem se poslední dobou vytáhla - do výšky i do délky. Změřit mě je sice docela problém, ale v kohoutku mám teď asi 60 cm. Na délku jsem jak Špagetka - z pláštěnky, co mi ještě v listopadu visela přes ocásek, mi teď čouhá zadek.

Žádné komentáře:

Okomentovat