neděle 25. ledna 2009

A je po zimě


Tak ve fotogalerii konečně přibylo pár mých nových fotek. 
Teď už je snížek pryč a máme tu jen bláto (se mi na něm dnes podařilo paničku cestou na oběd shodit, protože jsem chtěla jít za jednou paní z baráku - dostala jsem nadáno a k tomu jako bonus jednu za ucho, že neumím poslouchat... panička se musela jít převlíct a pak se mnou nemluvila). 
Jinak se nic nového neděje. Cvičák se kvůli hárání nekoná, vycházky stojí taky za prd... Akorát jsem si dnes ráno byla s páníčkem zaběhat, ale je to otrava na vodítku (a na Mokré se k nám připojil nějaký nápadník a bežel s náma i přes zastrašování a odhánění až k domu - asi se chtěl taky proběhnout).
Ve čtvrtek mě panička nechala po dlouhé době zase samu doma a odjela do Brna na zkoušku. Za odměnu mi ale dovezla granát z tvrdé gumy a schovává mi do něj dobrůtky - asi to bude ale nějaký zmetek - nejde vůbec rozkousat :-/ 
Taky páníčci konečně pochopili, že mi nechutná papání z nerezových misek a v sobotu mi koupili takové krásné keramické s obrázkama. A k tomu nový náhubek...grr... no však počkej, paničko, jen co ho někde necháš ležet, zacvičím s ním...

Váha: 28,4 kg (nemám teď na jídlo moc pomyšlení)

Žádné komentáře:

Okomentovat