úterý 12. srpna 2008

Týdenní hlášení

Vůbec teď nějak nemám čas psát do deníčku. Minulý týden jsem měla tak trochu průjem, tak jsme se spíš starali o hovínka a stravu, než o nějaké příspěvky. Zřejmě mi nesedly ty sušené žaludky, co jsem dostala od návštěvy - byly strašně dobré (a smradlavé), ale moje střeva si s nima nějak ne a ne poradit. Páníčci zkoušeli všechno možné - vysadit tvaroh, dát mi černý čaj (radši bych lekla, než bych se toho napila), živočišné uhlí... Koncem týdne si řekli, že mi uvaří ve vodě vločky - je v tom přece hodně vlákniny a ta je dobrá na střeva... taky že je: v noci jsem každé dvě hodiny udělala hromádku, takže panička celou noc chodila a odstraňovala pokakané noviny. Ale asi jsem to potřebovala - od rána už se ty moje hromádky daly zase sbírat. Další večer jsem pro jistotu dostala ještě rýži s mrkví (nic moc - lepilo to), ale teď už zase večeřím tvaroh s ovocem a piškotkama (zatím bez vajíčka).

Ve školce s náma byl tento týden i páníček, protože měl volno. A abych se předvedla, pokusila jsem se na kladině i pohybovat nožkama!!! Ono je totiž lepší přidat do kroku a mít tu hrůzu rychle za sebou :-) Moc mě to tam baví. Už se paničky i ptali, kdy se mnou začne chodit na obranu...prý máme přijít, jak se mi vymění zuby. Asi se mnou bude chodit pro změnu páníček.

O víkendu jsme jeli na pravidelný výlet na zahrádku za kocourkem (dostala jsem pohlavek) a pak jsem páníčkovi pomáhala měnit kohoutek v kuchyni - nosila jsem mu nářadí...po bytě :-)

Jinak už je ze mě hospodský pes - minulý týden jsem byla s páníčkama ve společnosti hned třikrát. Vždycky si lehnu pod stůl a buď žužlám kostičku, nebo spím. Jsem prostě borec.

A abych nezapomněla - v odkazech mám novou fotogalerii - sice tam těch fotek ještě není moc, ale je to lepší, než ta provizorní u paničky na facebooku.

Váha: 13,4 kg

Žádné komentáře:

Okomentovat