pondělí 18. srpna 2008

Nestíhám, nestačím

Ahojte, nějak poslední dobou nestíhám psát příspěvky. V týdnu panička pracuje, tak mě nechce pustit k počítači, a o víkendu se pořád něco děje, tak nemám čas si hrát na spisovatelku.

Minulý pátek odpoledne u nás byla průtrž, tak jsme byly s paničkou za školou... lépe řečeno za školkou... no prostě doma :-)
V sobotu jsem pak byla na hlídání v Tlumačově, protože páníčci jeli do Prahy. Nestěžovala jsem si - byla jsem na dvorku, honila kocourka, kradla jídlo z kuchyňské linky (akorát že náhradní panička byla moc rychlá a vždycky mi to sebrala)...no prostě sranda. A vůbec jsem nekňourala po páníčkách - už jsem prostě samostatná jednotka.

Tento týden už jsme do školky šly, protože panička tvrdí, že když se nevyblbnu aspoň jednou týdně, jsem k nesnesení živá...Ve školce jsme postoupily do další výkonnostní skupiny :-) Katka nás poslala cvičit s druhou skupinkou, která už umí víc poslouchat a dělá překážky. Úplně sama jsem přešla dvakrát kladinu (panička šla vedle mě, ale už mě nedrželi) a vyzkoušela si poprvé houpačku (vůbec jsem se nebála).
Protože bylo celé odpoledne strašné horko, panička měla žízeň (vzala vodu jenom mě a na sebe zapomněla) a páníček byl s kamarádem ve městě, skončili jsme po školce všichni v hospodě, kde panička doplnila tekutiny a já usnula pod stolem jako správný hospodský povaleč. Problém ale byl, že se večer jela ve městě Barum Rallye, takže byly cesty zavřené a nejezdily trolejbusy - musely jsme jít domů z města pěšky! Přišly jsme skoro o půl deváté večer, dostala jsem granulky a upadla do bezvědomí :-) Akorát v jedenáct mě ještě panička vzbudila, abych si dala tvaroh s piškotkama a vyvenčila se.

Váha: 15,3 kg (asi to páníčkovi blbě váží)

P.S. Dnes je 23. srpna, a ne 18. - to se mi jen zbláznil blog.

Žádné komentáře:

Okomentovat