pondělí 4. srpna 2008

"Narozeninový" víkend

Tak už mám spolu s bráchama a ségrama oficiálně tři měsíce (podle kalendáře). Panička se rozhodla mi k takovému výročí nadělit fyzické vyčerpání: v pátek mě vytáhla do školky, kde jsme kvůli vedru byli nakonec jen čtyři (ale zase jsem se tak nerozptylovala a víc jsem si pohrála, protože nám dali víc volno).
V sobotu jsme všichni tři vyrazili za Zlín do lesa, kde jsem se prohnala bahnem, našla jednu bedlu a následně jsem usnula pod stolem v restauraci Kocanda, kde si páníčci dali na zahrádce oběd. A aby toho nebylo málo, v podvečer zapršelo a já jsem potkala Lízu, tak jsem se z večerní vycházky vracela úplně mokrá, oválená a oslintaná, nemluvě o tom lesním bahně na tlapkách, které se mi tam zase rozmočilo, takže o nějakém vyčesání nemohla být řeč.
Páníček měl v neděli dopoledne nějaký program, tak mi panička sbalila mých pět švestek (tzn. téměř všechno kromě pelíšku) a vyrazili jsme trolejbusem a pak vlakem do Tlumačova. Odpoledne jsem se seznámila s dalším rodinným čtyřnožcem, tentokrát labradorem Dagem. K mému překvapení jsme se ale večer nesbalily a neodjely zpátky do Zlína spolu s dorazivším páníčkem! Panička nám ustlala v obýváku na zemi (peřiny jsem stihla předtím, během dne, při hře počůrat, takže byly čerstvě vyprané a voňavé :-) ) a řekla, že si musím zvykat i jinde. Moc jsem se teda nevyspala, ale to panička koneckonců taky ne, protože jsem jí pořád šlapala po hlavě a žužlala peřinu.
Dnes ráno mě ještě zaběhla nahlásit na úřad, aby ze mě už byl oficiální obyvatel, dostala jsem známku a jely jsme domů...kde celý den doháním spánkový deficit.

Váha (neděle dopoledne): 11,7 kg

Žádné komentáře:

Okomentovat