pátek 22. října 2010

Za Sendym, Vávro, za Sendym!

Konečně mě panička vzala zase za Sendym. Vychytali jsme překvapivě dobré počasí a prošli se po dlouhé době podél potoka až na Svatou vodu a pak lesem a přes pole zase zpátky k autíčku. Paničky si pokecaly a my pejsci jsme se pěkně proběhli (a vyváleli v kde čem), dokonce jsme i trochu zapózovali. No a já starý lenoch jsem se zase unavila tak, že už jsem na parkovišti ani nechtěla říct Sendymu ahoj a snažila jsem se paničku smutnýma očičkama a pokňouráváním donutit, aby mi konečně otevřela ten kufr, kde si můžu lehnout a spát celou cestu až domů...

Nicméně určitě pojedeme brzo zas (paničce se totiž líbí, že pak chrním a nechci jít ani na další procházku), pokud teda nebude pršet. Ale vzhledem k tomu, že venku už mrzne pomalu i přes den, hrozí asi spíš závěje.


Žádné komentáře:

Okomentovat