neděle 21. prosince 2008

Vánoce, Vánoce přicházejí

Venku to sice moc vánočně nevypadá, ale v Tlumačově už byly dnes přípravy v plném proudu... Panička původně jela pomáhat, ale myslím, že tam nakonec fungovala spíš jako morální podpora, hlavní ochutnávač a kibic. Já jsem se nudila, tak mi šli páníčci půjčit Ronu - to byla pak aspoň sranda... Jen kdyby ta Rona neměla tolik energie. 
Až jsme se vyběhaly, taky jsme pomáhaly s pečením - chtěly jsme pomoct s roládama, ale snaha se v této domácnosti asi necení.

Večer jsem musela jít Ronu vrátit, tak jsem si aspoň hrála s nejmladší členkou smečky, ale ta zas nemá výdrž žádnou - vzdala to, že prý ji bolí zuby.

K tomu mému problematickému zažívání... po středečním půstu a následné rýžovo-mrkvové dietě už jsem asi ok. Jen jsem teď chudá jak lunt. 
Ale kvůli starostem s bříškem jsem vám úplně zapomněla říct, že je ze mě atletka. Chodíme s páníčkem tak v průměru dvakrát týdně běhat - ze začátku po něm vždycky skáču, ale pak už běžím vedle nohy a soustředím se na správný rytmus a dýchání. 
A taky trénuju skok o tyči - zatím ale jen ten rozběh - pořád mi není jasná technika samotného přeskoku.

Žádné komentáře:

Okomentovat