neděle 23. listopadu 2008

Kam se tráva poděla

V sobotu jsem zažila šok! Kolem naší boudy zmizela tráva!!! No fakt, nekecám. Normálně jsem ráno vyšla ven, že se jdu jako vyčurat a tak a tam místo trávy všude leželo takové bílé studené cosi. Já jsem si říkala, že se asi něco děje, když se panička při vstávání tak divně tvářila a furt cosi mlela o snížku... ale copak já vím, co se jí zas stalo? No ale musím říct, že je to strašná sranda - ani jsme nemuseli nikam na dlouhou procházku, stačilo, aby mě páníčci pustili z vodítka a já jsem se unavila na malém hřišti u domu: dělala jsem kolečka, hrabala nory, hrála si na bagr (to se dělá tak, že dáte čumák k zemi, otevřete tlamičku a vyrazíte vpřed). Fotky ale zase nemám, protože ten paniččin foťák je strašně nenažraný a jí sežral baterky. Akorát se mi na tlapkách dělají sněhové bambule a nechcou se pustit - musím s nima do vany, tam si pak konečně dají říct a odplavou.

No ale jinak teď páníčkům moc radost nedělám. Kromě toho bolavýho ucha, které mi každý večer čistí (a já u toho strašně protestuju), jsem ještě dostala průjem. Panička si nejdív myslela, že je to z toho, že jsem - nenažera nenažraná - v noci z pátku na sobotu našla a sežrala masové tyčinky, co mi koupila jako bolestné. Ale možná že to je nějaký bacil z venku - nejedu v tom totiž sama. Včera v noci se mi chtělo tak moc, že jsem to nevydržela a kontaminovala kuchyň. Páníčky ve tři ráno vzbudil strašný puch a za chvilku kmitali, jako kdyby byl bílý den. Tak to pouklízeli, panička si šla lehnout a páníček k počítači, protože nemohl usnout. V pět ráno jsem zas začala kňourat, tak se páníček oblekl, že se mnou vyběhne ven, a já jsem se před výtahem poblinkala. Takže panička opět naběhla s hadrou a my se šli venčit... No a když jsme se vraceli, potkali jsme souseda z patra s Benem, jak jdou ven, protože Ben má průjem - to je ale náhodička, co? Panička ani nejede zítra do školy, protože má strach, že když tu budu zavřená 4-5 hodin v kuse sama, budou muset ten byt vybílit.
Vidíte, se mnou se prostě nikdo nemůže nudit...

Žádné komentáře:

Okomentovat