úterý 3. srpna 2010

Prázdninové hlášení

Po dlouhé době jsem zase tady, deníčku. Ani nevím, co vlastně napsat. Neděje se nic extra zajímavého, ale děje se pořád něco.
V červnu mě panička skoro na 14 dní opustila a jela někam pryč, tak si páníček vzal v práci poloviční volno a vždycky mě v poledne vyzvedl, zašli jsme si na oběd a pak jsme spolu sledovali fotbal a chodili na návštěvy a na procházky. Tak dlouho jsem pro sebe páníčka ještě neměla.
Taky už nám opravili zvenku domeček, tak teď zase lehávám na balkóně a pozoruju, co se děje venku, a hlídám. Nedávno jsem třeba vyštěkala sousedku na vedlejším balkoně - co tam má co strašit v šest ráno, když ještě spím :)
Za kamarádem Sendym jezdím pořád, ale málo. Nejdřív se panička učila na zkoušku, pak byla pryč a pak jsem začala hárat, tak jsme stihli zatím jen jednu prázdninovou vycházku s plaváním (a lehčí formou topení se) ve Dřevnici. Snad už to ale brzo bude za mnou a vezme mě panička zase na výlet.
Jinak teď páníci pořád kolem něčeho lítají a zařizují, tak jsem si pořídila jedno nemocné oko a ucho, aby mohli lítat chvíli i kolem mě :) Od pana veterináře jsem dostala mastičku a kapky a musím se nechat pravidelně týrat při aplikaci, ale stojí to za to - dvakrát denně tak mám přísun piškotů ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat