sobota 13. února 2010

Miluju zimu

Po dlouhé době jsem zase tady, milý deníčku :) Jak rostu a stárnu, je těch novinek pořád míň - no jo, jsem už protřelá a hned tak mě něco nepřekvapí, že jo...

U nás od začátku roku pořád sněží... teda ono nesněží pořád, ale od té doby, co v lednu napadl první pořádný sníh, je tu pořád bílo. Já jsem ráda - hlavně když je ten snížek čerstvý - to lítám, válím se, běhám za sněhovýma koulema... A paničku to taky baví víc, když netahám domů kila bláta po každé procházce.

A co u nás nového? Vlastně nic moc. Mám za sebou další hárání, tentokrát už opravdu jen třítýdenní a bez komplikací. Taky jsem se po dlouhé době proběhla se Sendym podél Dřevnice, pravidelně jezdím za Áďou, zkontrolovat její hračky a zjistit, jestli si náhodou na dvorku moc nedovoluje (a taky spočítat králíky - je jich tam čím dál víc)...
Ale to vám musím říct - nějací páni nám předělávají boudu! Přijeli s takovým velkým žlutým autem s dlouhou tlapkou, mlátili nám do zdi a pak mi panička řekla, že už nemáme balkóny. Tak doufám, že nám je zase vrátí - mě se tam v létě moc dobře spalo...

Tak já si půjdu lehnout a budu doufat, že mě panička zase někdy pustí k počítači - přece nemůže pracovat věčně, no ne?

Pac a kousnutí za ucho, A.

Žádné komentáře:

Okomentovat