pátek 31. července 2009

Červencové hlášení

To léto je teda fuška. Pořád se něco děje. Nejdřív měl páníček týden volno.
Nikam jsme nejeli, ale dělali jsme si výlety po okolí. Jeden den jsme byli na Všemině se Senďákovýma, jednou jsem šla s páníčkama na hřiby (houby našli), taky jsme jeli do Tlumačova za Áďou... prostě relax. Pak tu měla zas panička na víkend kamarády zdaleka, jako loni. V sobotu jsem je s ní jela vyzvednout na autobusové nádraží a odvezli jsme je k Ádi a Robbiemu, protože tam je víc postelí. Než se vybalili a dali do pořádku, pohrála jsem si s Áďou a pak taky chvilku u bábiny s Ronou a Dagem, který přijel zrovna na návštěvu. Večer jsme jeli zpátky do Zlína, prošly jsme se po městě k mrakodrapu a pak mě panička konečně zavezla domů. V neděli mě měl na starosti páníček, protože panička jela do Zoo - beze mě... Prý by mě tam nepustili :-( V pondělí už se mi ale panička zase plně věnovala - ráno jsme místo kolečka po sídlišti šly pěšky na nádraží, kde jsme se se všema vyfotily a rozloučily a bylo po návštěvě. Protože už byl čas oběda, vyrazily jsme ještě i se skoro-paničkama na oběd, kde se k nám přidal nakonec i vyhládlý páník.
Pak se vcelku nic zaznamenáníhodného nedělo až na jednu větší vycházku s paniččinou kamarádkou, při které jsem se úspěšně vyválela v lese v nějakých hovínkách (a následně paničku svým novým parférem přiotrávila ve výtahu).

Žádné komentáře:

Okomentovat