pondělí 13. dubna 2009

Klíšťata útočí

Tento týden v průměru lapáme jedno klíště denně - naštěstí jich bývá zakouslá jen polovička, ale i tak je to otrava... Vypadá to, že jim začala sezóna :-/ A zřejmě to nebude jen místní zlínská záležitost - včera se mi jedno zakouslo do čela v Tlumačově. 
Zaslechla jsem něco o návštěvě veteriny, ale cítím se naprosto zdravá, tak tam asi půjdem pro nějakou biologickou zbraň proti černým pasažérům - doufám, že to zabere - mám z toho vždycky šoky, když panička sahá do šuplíku pro pinzetu (má tam totiž i ty moje kapky do uší!!!)

Jinak je ale život moc fajn. Páníček má teď dovolenou, v sobotu jsme byli na výlet ve městě, v neděli jsme grilovali v Tlumačově (dostala jsem kus masa, protože ho udělali moc) a dnes jsem s páníčkem oběhla mrskačku (vykoledovala jsem si balíček žvýkacích kostiček na čištění zubů). No není život krásný?!

Žádné komentáře:

Okomentovat