neděle 12. října 2008

Je mi divně

Páníci vůbec neví proč, ale od soboty skoro nepapám a mám většinou průjem... Včera jsem nejedla vůbec nic (ani piškot) až do odpoledne, kdy jsem kocourkovi sežrala misečku granulí a pár kousků rohlíku. Večer už si panička myslela, že jsem ok, protože jsem se na granule vrhla se strašnou chutí, ale zase se něco pokazilo. Ráno jsem už normálně kakala i papala a od té doby už zase ani ň... teď jsem dostala na žužlání uzenou kostičku, a to je tak vše - ani chleba nechci...
Panina jede zítra do školy, tak mě má na povel páníček - dostal bojový úkol: pokud nebudu zítra pořádně papat, musí se mnou po práci k panu doktorovi. Ale jestli dostanu prášky, tak to bude ještě zajímavé - já totiž teď nesním ani piškot, takže mi ho budou muset asi našťouchat až do krku, a to se mi líbit nebude.
No tak mi držte tlapky, ať se z toho už brzo dostanu.

Update: Páníčci mi rozmočili granule a ty jsem zbaštila rekordní rychlostí - prostě mě bolí v krku, proto nic tuhého nesním... no a ten průjem bude asi vedlejší účinek toho, že jsem v pátek měla v granulkách obrané kousíčky makrely.

Žádné komentáře:

Okomentovat